It is currently 2018-02-18 1:09

Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
 Werving Magic Masters 
Author Message
Site Admin

Legend Online is een 2.5D browsergame in het RPG/Strategy genre. De 2D graphics van het spel zijn verrijkt met een 3D look, hetgeen de speler een visueel spektakel van hoogwaardige kwaliteit biedt. Om de spelers van Legend Online bij te staan in hun groeiproces, willen we hierbij enkele zogenaamde MMs (Magic Masters) werven, waar een forse beloning tegenover staat. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen, is wat van je tijd en moeite investeren.

1. Wat is een Legend Online Magic Master?
Een Magic Master is een functie door ons ingesteld om nieuwe spelers te helpen bekend te raken met Legend Online, de voornaamste taken zijn:
A. In het spel op vriendelijke en correcte wijze problemen oplossen voor spelers, denk hierbij aan oplossingen bieden via communicatiekanalen als het Wereldkanaal, het Chattingscherm en het Vriendschapsscherm.
B. Nieuwkomers op weg helpen om snel belangrijke aspecten van het spel onder de knie te krijgen.
C. Spelers informeren over Events op de officiële website en soortgelijke andere aankondigingen doen.
D. Tijdig aangifte doen van frauduleuse activiteiten en zo zorg dragen voor een normale gang van zaken op de verschillende communicatiekanalen.
E. Oasgames assisteren door het tijdig melden van problemen die zich in het spel voordoen, het doen en laten van spelers in de game, en de suggesties en opmerkingen van de spelers.

2. Werktijden: Vijf dagen per week (Indien gedurende de eerste vijf dagen de MM voor een periode van 48 uur niet online is en hiervoor geen verlof heeft aangevraagd, zal dit leiden tot verlies van de bevoegdheden als MM). Over de precieze werktijden zul je bericht ontvangen van Oasgames.

3. Compensatie:
A. Iedere geschikt bevonden MM ontvangt een basisvergoeding van 200 Diamanten. De vergoeding wordt 1-3 werkdagen na afloop van de werkperiode van vijf dagen uitgekeerd. Zaken als het begeleiding bieden in het spel, feedback geven op fora, online-tijd, het aantal problemen waar dagelijks melding van wordt gemaakt, mate van waardering van spelers en het proactief gebruik van de GM-functie (Klantenservice), worden allemaal in aanmerking genomen bij het evalueren van de geschiktheid van een MM. Excellente MMs zullen een bonus van maximal 200 Diamanten ontvangen. De criteria van deze bonus zullen in de wervingsfase besproken worden door de medewerkers van Oasgames en de potentiële MM.
B. MM’s met uitmuntende prestaties komen in aanmerking voor een verlenging van de vijfdaagse periode.
C. MMs die hun rol goed hebben vervuld en uitstekende prestaties hebben geleverd, zullen een voorkeurspositie genieten, wanneer zij zich aanmelden als Forummoderater en aan de eisen hiervoor voldoen.

4. Aandachtspunten voor de MM:
Indien een van de onderstaande situaties zich voordoet, behouden wij ons het recht voor om maatregelen te nemen die kunnen bestaan uit het in mindering brengen van de vergoeding in Diamanten.
A. Voor een aaneengesloten periode van 48 uur niet online zijn, zonder dat hier een uitzonderlijke aanleiding voor is.
B. Indien er via GM wordt aangegeven dat de MM niet naar behoren functioneert.
C. Indien spelers aangeven dat er geen begeleiding van nieuwkomers heeft plaatsgevonden of er op andere wijze niet naar behoren is gefunctioneerd
D. Indien spelers op het Forum aangifte doen van ernstige verzaking en hiervoor bewijs aandragen in de vorm van b.v. screenshots.
E. Indien de MM gedurende werktijden de account deelt met anderen, offline transacties doet of anderen in de hoedanigheid van MM ongeoorloofd informatie laat verspreiden. Zodra dit wordt ontdekt, zullen hier strenge maatregelen tegen worden getroffen, o.a. door de bevoegdheid als MM in te trekken en ontvangen vergoedingen terug te vorderen.
F. Oasgames zal van tijd tot tijd inspecties uitvoeren m.b.t. het functioneren van de MM, de bevindingen hiervan wegen zwaar in het vaststellen van de vergoeding van de MM. Zie dit als een aanmoediging om je werk goed te verrichten;)

5. Wervingsvoorwaarden voor MMs
A. Bekend zijn met Legend Online, en het opereren van het spel en problemen die nieuwkomers mogelijk tegenkomen als je broekzak kennen.
B. Je bent enthousiast over Legend Online en begeleidt nieuwkomers met liefde en geduld.
C. Je kan garanderen dat je elke dag tenminste vijf uur online kan zijn om consistent online begeleiding te bieden.
D. Je kan er bij openstelling van de servers vanaf het eerste moment bij zijn om in het spel anderen te begeleiden.
E. Je beschikt over verantwoordelijkheidsgevoel en neemt je werk als MM serieus.

6. Wervingsperiode: Vanaf de eerste dag totdat alle MM-posities zijn vervuld.

7. Aanmeldingsprocedure: (Plaats een reactie binnen de main post of stuur een e-mail naar: nllegend_mm@oasgame.com)
Spelers worden verzocht conform onderstaand format te reageren (incorrecte formats kunnen niet in aanmerking worden genomen)
Aanmeldingsformat: Ik wil me aanmelden voor Legend Online Magic Master
Wanneer begon je met Legend Online?:
Aantal uur online per dag: xx uur
Ervaring met spel:
Reden van aanmelding:
Naam in spel:
Skypenaam:
E-mailadres:

N.B.: Met MM kandidaten die door de selectieprocedure zijn heengekomen, zal contact worden opgenomen. Spelers die zich hebben aangemeld voor MM worden verzocht om tijden werktijden online te zijn op Skype. Houd rekening met de mogelijkheid dat als er bij de eerste poging tot contact leggen geen reactie volgt van de kandidaat, we er van uit zullen gaan dat de kandidaat geen belangstelling meer heeft voor de functie.
Gedurende de wervingsprocedure zullen medewerkers van de Klantenservice spelers nooit verzoeken hun accountnaam of wachtwoord te geven, wees dus alert op dit soort frauduleuse verzoeken.

2014-04-24 9:08
Profile

Probeer me al een tijdje aan te melden als MM.
Tot op heden echter geen enkele response op mijn e-mail.

2015-10-23 9:05
Profile

lords wrote:
Probeer me al een tijdje aan te melden als MM.
Tot op heden echter geen enkele response op mijn e-mail.

Werving?

ten eerste je krijgt geen contact met legend om je te werven of voor vragen reageren ze ook niet meer op FB lijkt de site voor legend te zijn uitgestorven, want is daar al Sins vorige week dinsdag niemand meer geweest.

daarnaast wacht ik ook nog steeds op 2 maanden betalingen van legend net als iedere MM dat is 1600 dias.

en op een toegezegde compensatie van de D-koorts en dat komt op 200 dias en 200 gebonden dias.

dus wacht dus nu al op een reactie voor het uit betalen van 1800 dias en 200 gebonden dias.

Maar goed denk eerder dat legend op fles gaat dan dat ze nog reacties komen bieden en dat vindt ik echt heel erg jammer!!

2015-10-23 12:28
Profile

Ik hoop dat er nu wel eens antwoord krijg heb dit nu all meerder keer gedaan maar was iedereen keer geen plek of ze geeft geen antwoord.

2015-10-23 12:47
Profile

lords wrote:
Ik hoop dat er nu wel eens antwoord krijg heb dit nu all meerder keer gedaan maar was iedereen keer geen plek of ze geeft geen antwoord.

hoop het wel voor u maar ben er bang voor

2015-10-23 14:39
Profile

grap van de eeuw dit. op deze pagina werven ze MM's terwijl de MM's een bericht van GM hebben gekregen dat de functie vanaf heden is afgeschaft :lol: LMAO...

mvg Artic

2015-10-27 8:23
Profile

lords wrote:
grap van de eeuw dit. op deze pagina werven ze MM's terwijl de MM's een bericht van GM hebben gekregen dat de functie vanaf heden is afgeschaft :lol: LMAO...

mvg Artic

omdat ze op de fles gaan en ze waarschijnlijk gewoon niet meer willen gaan uitkeren

2015-10-27 11:49
Profile

veel succes met de werving :lol: enne ik heb nog 9 weken te goed dus mis nog 1800 dia :lol:

oasgames Attachments:oasgames
mm''s.png
mm''s.png [ 212.64 KiB | Viewed 817 times ]
2015-10-29 9:06
Profile

kunnen ze zelf hun eigen naam niet goed schrijven. sinds wanneer is het onlend? :D

2015-10-29 11:19
Profile

lords wrote:
veel succes met de werving :lol: enne ik heb nog 9 weken te goed dus mis nog 1800 dia :lol:

ikke nog 2000 maar geloof me hier kunnen we allemaal naar fluiten

2015-10-29 12:13
Profile
Reply to topic   [ 24 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next