It is currently 2018-05-27 7:01

Reply to topic  [ 3 posts ] 
 SERVER OFFLINE 
Author Message

ECHT HEERLIJK DIT WEER BEN JE AAN HET OPWAARDEREN IS DE SERVER OFFLINE DUS KEN FLUITEN NAAR ME DIAMANTEN GAAT WEER EENS HEEL ERG GOED HIER MET LO DAT ZELFS DE GM NERGENS MEER OP REAGEERT EN DAN VERWACHT LO DAT WIJ ONS MOETEN GEDRAGEN TERWIJL GM HET FATSOEN ZELF NIET EENS HEEFT OM IETS AAN DE KLACHTEN TE DOEN MAAR NEE LO DIE DOET MAAR WEER EENS EEN ZOOITJE MAAR IETS TERUG STUREN HO-MAAR DAAROM DAT ER AL ERG VEEL SPELERS ZIJN DIE GEEN EENS MEER DIAMANTEN GAAN KOPEN OMDAT JULLIE ENKEL AAN JULLIE EIGEN DENKEN EN NIET AAN JULLIE LEDEN/SPELERS HOE VERLIES JE LEDEN/SPELERS DOOR AAN JULLIE EIGEN TE DENKEN GA ZO DOOR LO KEEP UP THE GOOD WORK

2016-02-14 17:27
Profile

yeps hele middag nie online gekunnen , wereldbaas en online reward moeten missen , ze mogen da wel eens compenseren :mrgreen:

2016-02-14 22:50
Profile

whahaha compensatie krijg je maar ja ik ken klikken op speciaal event en daar staan dan 4 dingen tussen die je ken ophalen en ik klik daar op en krijg te zien event is verlopen terwijl ik ze nog geen ene keer opgehaald heb en vandaag is de laatste dag dat je die dingen ken ophalen ik heb het vandaag alweer 10 keer geprobeerd en krijg enkel te zien event is verlopen datum is de 16e dat het afgelopen is dus ben weer flink wat kwijt dankzij het slome en onfatsoenlijke gedrag van GM/LO

2016-02-16 19:34
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]