It is currently 2018-08-19 19:09

Reply to topic  [ 1 post ] 
 wachtwoord niet geacepteerd 
Author Message

Goedenmiddag

mijn spelersnaam is Rachelle en ben gildeleider van de Dragons op server 21 in mijn gilde zit een speler met de naam TurboMcKwek hier gaat het probleem ook over nadat er destijds die problemen waren met online komen door die flashplayer kan die speler niet meer inloggen omdat zijn wachtwoord niet meer word geacepteerd Hij heeft hierover ook al verschillende mails na jullie gestuurd echter zonder respons met als gevolg hij kan al 1 maand niet spelen Zijn wachtwoord opvragen bij de inlogger gaat ook niet omdat hij destijds is gaan spelen op een e-mail account wat nu niet meer bestaat nl info@aerglan.nl en daar gaat het wachtwoord dan heen hij heeft jullie daarom ook een e-mail gestuurd met de vraag of het wachtwoord misschien na zijn nieuwe e-mail account kan worden gestuurd nl. combocoureur@gmail.com maar ook geen respons Vandaar dat ik u nu deze mail stuur (in overleg met hem) met het verzoek om deze speler aub te helpen zodat die weer kan spelen vooral ook omdat die al heel was geld in het spel heeft gestoken.

Afwachtend op bericht Uwerzijds verblijf ik met vriendelijke groet Rachelle gildeleider van de dragons server 21

2016-04-13 19:31
Profile
Reply to topic   [ 1 post ]