It is currently 2018-02-18 1:14

Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Verdwenen exp in campagne plunders 
Author Message

Krijg ik geen antwoord meer Admin ??
Graag had ik geweten wat er met de verloren exp gaat gebeuren.
Indien ik geen antwoord heb gekregen tegen morgenmiddag mogen jullie mijn account deleten.
Ik zal er dan wel voor zorgen dat tegen dan alle items en dias weg zijn.

2015-04-02 18:56
Profile
Site Admin

Ik heb niet zo snel een verklaring waarom je zo weinig exp krijgt bij deze campagne, bij de tests die wij deden op een paar testaccounts kregen we meer exp dan jij, maar als dit alleen voorkomt bij jou of maar een paar spelers, dan is dit niet eenvoudig op te lossen. We hebben dit probleem doorgegeven aan de ontwikkelaar, maar mogelijk is dit iets wat pas aangepast kan worden bij een toekomstige update. Op dit moment kan ik helaas niet meer voor je betekenen.

Je zou eens kunnen proberen of je bij andere campagnes wel normaal exp ontvangt en voortaan daar plunderen.

2015-04-03 7:26
Profile

Wat gaat er dan gebeuren Admin?
Krijg ik de verloren exp gecompenseerd of niet ?
Krijg ik mijn dubbele exprollen gecompenseerd want deze blijken dus totaal zinloos te zijn geweest en kosten mij wel 20 dia per stuk?
Wie weet hoelang dit al aan de hand is? Niet moeilijk dat ik achtergeraak op andere nv 70+ spelers op deze manier.
Zie niet meteen in hoe ik meer exp zou kunnen halen in een lagere campagne,70-80 is namelijk de hoogst mogelijke voor mij??
En vermits jullie nu zelf toegeven dat er inderdaad ergens een fout zit,denk ik wel dat ik recht heb op compensatie.
Ik wacht nog even jullie reactie af.
Groeten
Gigi.

2015-04-03 14:48
Profile

ff serieus he beste admin.... is dat het enige antwoord die jullie kunnen geven aan mijn maat die er 100de zoniet 1000den aan dia's ingestoken heeft? deze jongen voelt zich beroofd en baalt als een stekker. jullie vergallen op deze manier zijn spelplezier!!! willen jullie niet nog meer geld van hem vangen? dan moeten jullie vooral zo doorgaan met b#llsh#t antwoorden te geven want dan steekt deze jomgen er geen cent meer in!! en met hem velen meer.... jullie hebben al teveel van hem gepikt en hij heeft teveel van jullie onzin gepikt! zoals je zelf al concludeert met jullie testaccounts krijgt gigi te weinig, en dus moet hij worden gecompenceerd voor het verlies in exp en vergeefs gekochte exp rollen!!!!

2015-04-03 20:38
Profile
Site Admin

admin wrote:
Wat gaat er dan gebeuren Admin?
Krijg ik de verloren exp gecompenseerd of niet ?
Krijg ik mijn dubbele exprollen gecompenseerd want deze blijken dus totaal zinloos te zijn geweest en kosten mij wel 20 dia per stuk?
Wie weet hoelang dit al aan de hand is? Niet moeilijk dat ik achtergeraak op andere nv 70+ spelers op deze manier.
Zie niet meteen in hoe ik meer exp zou kunnen halen in een lagere campagne,70-80 is namelijk de hoogst mogelijke voor mij??
En vermits jullie nu zelf toegeven dat er inderdaad ergens een fout zit,denk ik wel dat ik recht heb op compensatie.
Ik wacht nog even jullie reactie af.
Groeten
Gigi.

We zullen de screenshots die je hebt gepost doorsturen naar de ontwikkelaar en zij zullen bekijken of er iets aan gedaan kan worden. Zij zullen ook bepalen of je gecompenseerd kan worden, maar ik kan je niks beloven. Het checken door de ontwikkelaar kan even duren, maar we hopen je eind volgende week een antwoord te kunnen geven.

2015-04-07 9:55
Profile

Heb precies dezelfde exp wat gigi heeft , welke fout is het dan van jullie kant ?

Zag dit ook toen bij de kerkers 50-55 en 55-60 tot lv70 bijna geen exp meer en na lv70 weer wel

Beetje weird toch allemaal ???

2015-04-07 15:36
Profile

Hoezo zullen de ontwikkelaars beslissen of ik een compenstatie krijg ?? Wat met de exprollen die ik heb aangekocht?? Die zijn wel met diamanten gekocht die ik aan jullie heb betaald en niet aan de ontwikkelaars. Jullie hebben zelf gemerkt dat er iets niet klopte en dus weten jullie wat er moet gecompenseerd worden denk ik,of vergis ik mij hierin?
Moet dus gewoon maar blijven verder spelen en nog meer exp laten verdwijnen,wetende dat ik toch niks zal gecompenceerd worden??
Wel goed ik zal wachten tot volgende week vrijdag,loopt men vip toch af.

2015-04-08 3:15
Profile
Site Admin

admin wrote:
Heb precies dezelfde exp wat gigi heeft , welke fout is het dan van jullie kant ?

Zag dit ook toen bij de kerkers 50-55 en 55-60 tot lv70 bijna geen exp meer en na lv70 weer wel

Beetje weird toch allemaal ???

We zullen afwachten wat de ontwikkelaar zegt over de situatie van Gigi en dan kunnen we ook beslissen wat er in het geval van andere spelers gaat gebeuren.

2015-04-08 3:51
Profile
Site Admin

admin wrote:
admin wrote:
Hoezo zullen de ontwikkelaars beslissen of ik een compenstatie krijg ?? Wat met de exprollen die ik heb aangekocht?? Die zijn wel met diamanten gekocht die ik aan jullie heb betaald en niet aan de ontwikkelaars. Jullie hebben zelf gemerkt dat er iets niet klopte en dus weten jullie wat er moet gecompenseerd worden denk ik,of vergis ik mij hierin?
Moet dus gewoon maar blijven verder spelen en nog meer exp laten verdwijnen,wetende dat ik toch niks zal gecompenceerd worden??
Wel goed ik zal wachten tot volgende week vrijdag,loopt men vip toch af.

Voor compensaties moeten we altijd toestemming vragen aan de ontwikkelaar, uiteindelijk is het hun spel.

Bij 100% krijg je blijkbaar wel normaal exp, want dat kregen wij ook op onze testaccounts, alleen zodra je het percentage omhoog krikt lijkt er iets niet te kloppen. Het is nog niet zeker of je compensatie kan krijgen, dat is afhankelijk van de conclusie die de technici van de ontwikkelaar uit je screenshots trekken.

2015-04-08 5:16
Profile

Nou dat moet je mij dan eens uitleggen admin.
Ik krik het percentage omhoog door middel van de door jullie aangeboden middelen te kopen,en daar klopt dus blijkbaar iets niet mee.
Want in plaats van het percentage te stijgen daalt het,en dan zou ik geen recht gaan hebben op compensatie ??
Als dit idd zo blijkt te zijn dan kan men wel degelijk spreken van oplichting naar mijn oordeel,want dan bieden jullie goederen te koop aan waarvan jullie nu reeds weten dat die niet werken.
Ik heb alvast screenshots van de vorige reacties genomen,zodat er geen discussie kan zijn dat de fout bij de spelers ligt.

2015-04-09 2:13
Profile
Reply to topic   [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next