It is currently 2018-05-28 7:05

Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
 Verdwenen exp in campagne plunders 
Author Message

wulfke wrote:
Interessant, dus de 100% exp rollen kloppen niet.......mmmm zou de 6% minder schade van talent Bullwark2 dan wel 6% zijn, de 35% extra attack op Ziel van Ares astro dan wel 35% zijn? Het hele spel werkt met percentages als er 1 al niet klopt wat klopt er dan nog meer niet? Voor welke andere percentage heeft LO een bs formule om erop los te laten in de hoop dat we daarin trappen? Het anders gaan noemen "een kleine/gemiddelde/grote toename in exp" jaaaaaah goed plan, lekker vaag. Net zo vaag als kans HOOG bij samenvoegen van mode. WTF is hoog???? Nou laag genoeg in ieder geval om het te laten mislukken. Overal heeft LO een waardeloos excuus voor en als speler wordt je gewoon niet serieus genomen dus ook voor mij, de stekker mag eruit, van mij krijgen jullie ook geen cent meer. En ik zal het niet nalaten zoveel mogelijk spelers in te lichten over jullie wanpraktijken. Zoals met de eventquest 10x solo arena. Excuses voor het ongemak dat had moeten zijn multi arena, sorry voor de verwarring. Dat is geen verwarring dat heet misleiding! Ieder product krijgt de grootste problemen als ze hun klanten verkeerd informeren maar LO komt zeker overal mee weg. Vip spelers en dia kopers betalen voor een product en dan hoort dat product te voldoen aan de productspecificaties maar ik heb het idee dat het volslagen incompetente LO team zelf nauwelijks weet hoe hun product in elkaar zit. Misschien trouwens een goed idee eerst eens te beginnen met het verwijderen van alle spelfouten uit de aankondigingen. Ik zag er eens tijdens 1 WB 7 voorbij komen, applaus. En het is niet nodig me aan te spreken over mijn sarcastische ondertoon of mijn taalgebruik want daar trek ik me toch geen reet van aan net zo min als LO zich iets van zijn spelers aantrekt. Als het jullie niet aanstaat delete je het maar gewoon, gegroet.

Bravo voor deze reactie!

2015-04-14 16:38
Profile
Reply to topic   [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4