It is currently 2018-05-28 7:26

Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
 Magic Masters Forum 
Author Message

hallo Macic Masters,

na 8 maanden dit spel te hebben gespeeld, waarbij ik de laatste 2 maanden fungeer als Magic Master op server Zwarte Heide kan ik vertellen dat ik een hoop info mis. met name voor de Magic Masters, die in dit spel fungeren als een soort van bliksem afleiders voor Legend Online, wordt er veel te weinig feedback gegeven door Legend Online waardoor je als Magic Master nauwelijks serieus genomen kunt worden door de spelers. vandaar dat ik dus ook dit forum open voor de Magic Masters. in dit forum wil ik ruimte creëren voor vragen omtrent opkomende events, bug´s of fouten in events enerzijds en anderzijds de gelegenheid aan Legend Online geven om ons als Magic Masters serieus te nemen en ons beter op de hoogte te houden in alles wat betrekking heeft op het spel Legend Online. daarnast is er ook ruimte voor discussie en feedback voor de Macic Masters zelf. hopelijk snapt Legend Online deze hint en zal er een apart forum gedeelte geopend gaan worden voor de Magic Masters en zullen we door de spelbeheerders wat meer serieus genomen gaan worden als Magic Masters :mrgreen:

vriendelijke groeten,

Artic, Magic Master zwarte heide

2015-05-19 11:44
Profile

Veel van de info die ik doorgeef komt van WarTunewiki af.
Wat de events betreft probeer ik ze zo goed mogelijk op te volgen al is het soms heel lastig als ze snel komen of veel te laat worden aangekondigd.

Maar waar het werkelijk omgaat is de rust op de server proberen bewaren, alsook op voorhand de info door te geven van wat er komen gaat in de komende update daarvoor moet je een kleine voorsprong nemen in het uitzoeken van wat er nog te komen is.

Zo komt cloudcity (wolkenstad) er zeker ook aan alsook de syplhs alleen kan je nooit een bepaalde datum erop zetten wanneer het er is.

mvgr
Sara s16

2015-05-19 22:16
Profile

man man man, het pracht en ridderpraal event is weer all about the diamonds :evil: not funny

2015-05-30 8:01
Profile

En wederom is server 7 t/m 10 down vanaf 20:45 uur tot op heden 22:17 uur. wb, sv... allemaal moeten missen. in mijn geval betekend dat rond de 3 milj goud en zahu, en tussen de 1.5 tot 3 k eer...

2015-06-28 22:19
Profile
Site Admin

Hoi Artic,

Het kan natuurlijk zo zijn dat er bepaalde informatie ontbreekt bij sommige events, maar bij onduidelijkheid kunnen spelers altijd om opheldering vragen hier op het forum of via andere kanalen. MM's kunnen dat dan weer doorspelen aan de spelers op hun server.

2015-06-29 4:54
Profile

Beste Admin,

Je mag niet liegen op deze forums. Da's best wel stout hoor.

Jullie komen nog maar zelden op deze forums en eigenlijk hoofdzakelijk nog maar om nieuwe evenementen aan te kondigen en dat ook alleen maar omdat die evenementen weer betekenen dat de paar wanhopige mensen met dikke beurzen of de Game verslaafden die niet weten wanneer te stoppen met diamanten kopen weer een lekkertje voor gezet krijgen.

Echter op kritiek of dergelijke zie ik of geen enkele reactie of alleen maar ontwijkende en soms zelfs denigrerende reacties.

Om hier nu te gaan beweren dat jullie het neusje van de zalm weten over evenementen en dergelijke is ook nogal uit de duim gezogen.
Kijk maar naar mijn verschillende posts over jullie nogal stomme fout in jullie Ridder Pracht en Praal info.
Ow ja, die wat jullie overal maar genegeerd hebben.

Nu kunnen jullie natuurlijk terugkomen met het standaard " stuur dan maar een ticket " geneuzel. Echter als jullie inderdaad de forums zouden monitoren was een ticket niet noodzakelijk geweest want jullie hadden de fout dan in de posts aangetroffen.

Jullie zijn hooguit vertalers ( en nog niet eens zo'n goede eerlijk gezegd) enige informatie die jullie al op kunnen duikelen word al voorbij gestreefd door WartuneWiki en eenieder die een beetje engels begrijpt heeft 100 keer meer aan die Wiki dan aan jullie Post-it kennis.

2015-07-06 6:30
Profile

Hoe word je magic master ??

2015-07-12 9:02
Profile
Site Admin

Spelers kunnen zich opgeven via nllegend_mm@oasgame.com, vermeld dan ook je spelersnaam en de server waar je op speelt.

2015-07-13 3:27
Profile

Ik heb al meerdere keren aangemeld voor MM op server 44.Tot op heden nul reactie vanuit Legend. Ook geen afwijzing of ander tegen bericht.
De MM die er is is zelden of nooit aanwezig.
Dus er mag wel eens actie ondernomen worden

Groetjes Jennifer s44

2015-08-16 12:29
Profile

hoe kan het toch dat MM items vaak te laat worden uitgekeerd? is niet af en toe meer maar eigenlijk al een dikke 2 maand zo... eens in de 2 weken ipv van iedere week?

2015-08-18 20:02
Profile
Reply to topic   [ 22 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next