It is currently 2018-05-28 7:08

Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
 Magic Masters Forum 
Author Message
Site Admin

In de loop van deze week krijgen alle MM's het dubbele van wat ze normaal ontvangen.

2015-08-19 4:33
Profile

sorry dat ik het zeg maar waarom krijg hun hier iets voor zo loop hun uit op ander spelers.
En wij vinden de probleem en geeft deze door aan hun en hun weer aan jullie.
Dus eigenlijk moet iedereen iets krijgen

2015-08-19 5:02
Profile

Nou vraag ik me af of customer care service en de GM ook eenmaal in de 2 weken inloggen ?
Of maken jullie er nu eenmaal per maand van, want ik zie niks terug.
Geen enkel mail word beantwoord , nog van spelers nog van MM.
GM zelfde verhaal.
Bijna 3 weken al geen replies !!! Das toch geen service !!! Mensen klagen en geen reactie van LO !!!

Event item die verkrijgt word op een dag nadat de event al weg is.

Compensaties van events of als er iets niet klopt geen feedback, geen reply! weken lang!

Ingame (zoals diepthof 0/1 is je kan hem nog doen , 1/1 niet ?) fouten die door worden gegeven wordt niks mee gedaan.

Het doorgeven aan de ontwikkelaar horen we ook nooit iets over. (simpel weg werp antwoord tegenover spelers)

Aandacht op en aan oude servers is verdwenen , terwijl nieuwe servers extra diamanten krijgen bij inkoop.

Rare situaties allemaal of niet, is der maar 1 iemand die op de NL versie van LO werkt of zo ?
IS de persoon soms ziek ?

2015-09-04 8:39
Profile

lords wrote:
Nou vraag ik me af of customer care service en de GM ook eenmaal in de 2 weken inloggen ?
GM zelfde verhaal.
Bijna 3 weken al geen replies !!! Das toch geen service !!! Mensen klagen en geen reactie van LO !!!

Compensaties van events of als er iets niet klopt geen feedback, geen reply! weken lang!

Ingame (zoals diepthof 0/1 is je kan hem nog doen , 1/1 niet ?) fouten die door worden gegeven wordt niks mee gedaan.

Het doorgeven aan de ontwikkelaar horen we ook nooit iets over. (simpel weg werp antwoord tegenover spelers)

Aandacht op en aan oude servers is verdwenen , terwijl nieuwe servers extra diamanten krijgen bij inkoop.

Rare situaties allemaal of niet, is der maar 1 iemand die op de NL versie van LO werkt of zo ?

ben het volledig met u eens dat er vaker een Moderator en of admin/gm/LOOT aanwezig moet zijn op het forum en of op Facebook voor de juiste en goede info te kunnen bieden, helaas werken ze enkel van 02:00 uur tot 12:00 uur bij LO in verband met hun locatie in Hong Kong (China) maar mag ook geen excuus zijn dat je dan zolang moet wachten.

Ook heb ik met het event item waar u over sprak heb ik doorgeven afgelopen woensdag ook nog geen re-bericht van ontvangen.

Met betrekking van geen aandacht voor de oude servers kan ik u niet in volgen, aangezien hogere servers ook naar horen lang op een antwoord moeten wachten.

Als MM waar ik zelf ook bij hoor kan op veel vragen over ingame wel beantwoorden maar helaas voor outgame zaken staan wij als MM ook machteloos tegen deze situatie helaas.
Hier ook het zelfde dat we niet meer weten dan jullie en dus ook niet veel extra info hebben voor jullie en dus ook met sommige kwesties ook moeten doorgeven aan LOOT/klantenservers.

Het is niet waar dat deze nieuwe servers gratis diamanten krijgen, wel in het zo dat de doel questen wel worden gevuld met gebonden dia's en doolhof munten waardoor ze ook sneller kunnen gaan groeien, helaas kunnen wij hier als MM ook niets aan doen.

Ten laatste denk ik dat je gelijk hebt dat er te weinig mensen Bij legend die de Nederlandse taal beheersen, misschien en open vacature plaatsen voor mensen die het klantenservice gedeelte kunnen overnemen? voor als deze mensen met vakantie, ziek, of om enige andere reden niet aanwezig kunnen zijn?

groetjes, Heimdal MM s22-s23

2015-09-04 10:03
Profile

Waarom krijgen hogere servers extra dolhofmunten en gebonden dia's (met het laatste kun je heel veel doen)? Om sneller sterk te worden?

1. Op s1-3 komen er nog steeds nieuwe spelers bij en deze hebben dus geen enkel extraatje.
2. Anderhalf jaar ploeteren om sterk te worden wordt dus even vergeten en wij moeten maar lachend toekijken zeker?
3. Alle spelers die deze extraatjes niet krijgen zijn gewoonweg gedupeerd!

2015-09-04 13:09
Profile

lords wrote:
Waarom krijgen hogere servers extra dolhofmunten en gebonden dia's (met het laatste kun je heel veel doen)? Om sneller sterk te worden?

1. Op s1-3 komen er nog steeds nieuwe spelers bij en deze hebben dus geen enkel extraatje.
2. Anderhalf jaar ploeteren om sterk te worden wordt dus even vergeten en wij moeten maar lachend toekijken zeker?
3. Alle spelers die deze extraatjes niet krijgen zijn gewoonweg gedupeerd!

helaas is dit bedacht om nieuwe spelers sneller in het spel te brengen en mee te laten doen met de spelers die er langer spelen en het klopt dat enkel de nieuwe spelers deze optie krijgen voor 7 dagen daarna vervalt deze optie ook weer boven op de dagelijkse beloning van 7 dagen die er al was.

Helaas hebben de makers deze optie er tussen gezet in de tijden van de update dus alle spelers voor deze update zijn begonnen lopen deze extra "doel questen" mis.

Ik ben met je eens dat deze optie voor iedereen er had moeten komen en op nv die "doel questen" had moeten krijgen alleen de ontwikkelaars zullen dit niet gaan aanpassen vrees ik.

MM Heimdall s22-23

2015-09-04 15:08
Profile

Toch hebben hun koop 2000 dias en krijg 2000 gebonden ja lekker zo , dus de oude spelers mogen wegrotten zo
Waar zijn de KN events hadden allang er moeten zijn gezien de mode al in het spel aanwezig is.

Hoe gaan ze dat doen met armor voor Geist ?
Kost miljoenen en op WArtune hebben spelers biljoenen terug gekregen als compensatie ?

Hoe willen ze dat bij ons gaan doe als update ? gezien bij wartune er goede service is en contact met spelers en hier niet ?? krijgen we 50k goed en 10 vipmunten ?
in plaats van 10 billion !!! (al had de speler in kwestie wel zoveel ook uitgegeven voor al zijn geist)

PS me vorige vragen staan nog open LO ??

2015-09-04 17:11
Profile

lords wrote:
Toch hebben hun koop 2000 dias en krijg 2000 gebonden ja lekker zo , dus de oude spelers mogen wegrotten zo
Waar zijn de KN events hadden allang er moeten zijn gezien de mode al in het spel aanwezig is.

Hoe gaan ze dat doen met armor voor Geist ?
Kost miljoenen en op WArtune hebben spelers biljoenen terug gekregen als compensatie ?

Hoe willen ze dat bij ons gaan doe als update ? gezien bij wartune er goede service is en contact met spelers en hier niet ?? krijgen we 50k goed en 10 vipmunten ?
in plaats van 10 billion !!! (al had de speler in kwestie wel zoveel ook uitgegeven voor al zijn geist)

PS me vorige vragen staan nog open LO ??

Beste Sandy,

Idd die van de gebonden klopt idd als je begint en dat kun je zien als onderschiet tussen de andere oudere servers.

Armor voor de geist komen terug in latere updates verwacht deze over een paar maanden denk gezien de updates eerder rond november, dec. volgende al is wel een eerdere nieuwe continent eerder beschikbaar rond eind sept. begin oct. maar kan dit niet met zekerheid geven, maar hierover moet LOOT meer duidelijkheid in bieden.

Over de compensatie tussen tussen WT en Legend is moeilijk een vergelijking te maken aangezien dit niet door de zelfde onderneming wordt geleid, echter moet ik wel zeggen dat de compensaties wel volgens vele van de speler idd als magertjes wordt gezien, maar moet wel zeggen dit is een beslissing vanuit Legend (Hong Kong te China)

helaas kan ik niet alles beantwoorden maar hoop dat ik je wat verder heb kunnen helpen.

Mvg. MM Heimdall s22-s23

2015-09-04 18:43
Profile
Site Admin

admin wrote:
GM zelfde verhaal.

We hebben inmiddels je mail beantwoord.

2015-09-06 9:02
Profile

sandya wrote:
admin wrote:
GM zelfde verhaal.

We hebben inmiddels je mail beantwoord.

Heb maar 1 antwoord gekregen de rest van de vragen niet , kan men niet serieus noemen zo.

2015-09-06 17:23
Profile
Reply to topic   [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next