It is currently 2018-05-21 1:40

Reply to topic  [ 5 posts ] 
 Welke browser gebruiken jullie? 
Author Message

Ik heb de laatste tijd wat problemen met me browsers.
Of dit aan het spel of aan de browsers of zelfs combinatie van is weet ik niet.Daarvoor me vraag hier om te zien welke jullie gebruiken en minste problemen mee hebben.

Mijn ervaringen:

Internet Explorer:
Deze vind ik tot heden echt het ergste.Heel erg vaak zwart scherm,beeld dat vast slaat.Foutmeldingen in beeld krijgen.
Sta je bijvoorbeeld bij de wereldbaas met alle bij elkaar zie je een zwart blok ipv de spelers staan.
Deze werkt het mist goed vind ik.

Google Chrome:
Werkt voor het spel het beste, maar is de laatste tijd extreem traag.Dit is ook een bekend probleem.Als je kijkt voa google zijn er heel veel mensen die er last van hebben.Pagina openen duurt minuten.In het spel iets laden duurt ook erg lang.

Modzilla Firefox:
Werkt opzich best goed , maar de addons crashen best vaak en de DC's (disconnects) worden helaas steeds meer.Omdat flashplayer niet goed ondersteunt word door Firefox, crashed het spel vaker als voorheen.

Safari , Opera, Ubuntu enz heb ik nog niet gebruikt omdat ik er niet bekend mee ben.Misschien iemand van jullie wel?

Zelf gebruik ik momenteel Slimbrowser:http://www.slimbrowser.net/nl/

Deze draait op de basis van Internet Explorer ,echter zijn er dingen in veranderd waardoor ik hem veel soepeler vind lopen.De fouten die Internet Explorer heeft die ik eerder aangaf heeft deze erg veel minder.
Helaas merk ik wel dat deze ook zwartscherm geeft(in deze browser is het wit scherm met uitroepteken in midden) , dus het flashplayer probleem heeft deze browser ook.
Echter de pagina's laden erg snel en loopt soepel door.Krijg ik dus een vastloper.Open ik nieuw scherm en ben in ong 10seconden terug in het spel.

Natuurlijk wil ik een browser waar ik de minst problemen mee ondervind gezien het spel.
Vandaar dat ik jullie ervaringen graag zou willen lezen en zo kan zien of ik iets kan veranderen gezien me instellingen of dat het echt in de browsers zit.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Dank je wel allemaal

2015-08-01 11:37
Profile

Comodo Icedragon.

Na steeds ergere wordende lag op wartune op deze over geschakeld en een veel soepelere spelervaring gekregen.

https://www.comodo.com/home/browsers-to ... rowser.php

2015-08-01 16:15
Profile

ik zit op edge en merk wel minder problemen al zijn ze er nog wel. overigens denk ik niet zozeer dat de lag puur door je browser wordt veroorzaakt daar vrijwel elke speler er last mee heeft (ongeacht browsers)in elk geval op S15/S16. Kan zijn dat het probleem bij de server van l.o ligt en dan kun je er zelf niks aan doen

2015-08-02 11:00
Profile

Gebruik Chrome en hoogst waarschijnlijk na het updaten naar Windows 10 dat ik Edge ga gebruiken

2015-08-02 17:26
Profile

Sinds gisteren Windows 10 draaien en heeft standaard Edge .

Moet zeggen dat die vrij stabiel loopt en tot heden nog weinig problemen. (afkloppen!!!!)
Blijf voorlopig daarop hangen zolang het goed gaat.

Ik heb Comodo Icedragon ook ff geprobeerd ,maar dat is net als slimbrowser (internetExplorer) een onderdeel van Firefox.
Vond hem redelijk werken,maar niet mijn smaak browser.

2015-08-04 17:28
Profile
Reply to topic   [ 5 posts ]