It is currently 2018-06-22 1:46

Reply to topic  [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Vragen over het spel 
Author Message
Site Admin

Nadat je je karakter een naam hebt gegeven, wordt er altijd automatisch opgeslagen als je het spel verlaat, dit hoef je niet zelf te doen.

2014-10-31 4:53
Profile

Goedenavond,

Ik heb een vraag over het gebruik van astralen:
Klopt het dat magiërs niks hebben aan het gebruik van bepaalde astralen, zoals Windwalker (voltreffer)?

Mvg,

SimonStark

2014-12-05 19:21
Profile

Voltreffer kan wel gebruikt worden in combinatie met Basisschade voltreffer +%. Deze combi is uitermate goed geschikt voor een boogschutter, maar ik zie ook veel magiers die hier heel sterk mee zijn. Krijgers hebben er het minste baad bij, maar het is wel heel handig bij wereldbaas.

Meerdere astro's zijn voor niemand echt nuttig en voor een magier is Ziel van Ares een goed alternatief in combinatie met Pure Kracht en Adem van de Drakengod ipv de beide voltreffer astros.

2014-12-05 20:19
Profile

kan je de gespreksgeschiedenis ergens wissen ?

2015-05-26 17:20
Profile

lords wrote:
kan je de gespreksgeschiedenis ergens wissen ?

gewoon je cookies verwijderen en geshiedenis wissen

2015-05-27 9:52
Profile

Paar opmerkingen:

Legend Online is zoals bijna iedereen weet de vertaalde versie van Wartune.

Nu is het zo dat bepaalde bugs en problemen al bij Wartune bekend waren waar ze over tijd aan geschaafd hebben.
Waarom echter is het zo dat wij in LO door dezelfde ellende van bugs en problemen heen moeten gaan?
De spelversie van LO ligt behoorlijk ver achter op de huidige spelversie van Wartune en je zou toch bijna gaan denken dat er wel ergens een lichtje is gaan branden dat wanneer je je alleen op vertalingen richt en niet op het eerder verwijderen van bugs en dergelijke je in feite alleen maar aan het melken bent en meer niet.

Nu is er echter nog een probleem dat extra veroorzaakt word in LO waar ze in Wartune net iets minder last hadden.

Wartune had en heeft een veel grotere speler base dan de verscheidene talen servers in LO. Hierdoor kun je inderdaad van iets drukkere servers spreken die hier pas verkregen kunnen worden wanneer ze zo'n 4 tot 8 servers uiteindelijk mergen.

De hele chinese opzet van een nieuwe server iedere paar weken lijkt wel leuk om ook hier te doen maar werkt juist contra productief.
Wij hebben niet de miljoenen gamers die de chinese versie heeft, we hebben ook niet het aantal spelers die Wartune heeft. Maar toch hebben jullie jullie server model opgezet alsof jullie een veel grotere markt bedienen dan jullie hebben.

Gevolg:

Servers lopen leeg en om de zoveel tijd moeten jullie weer nieuwe mergers doen.
Nu kunnen jullie vanuit een financieel oogpunt denken dat jullie ondertusen wel wat geld binnen hebben gehaald met de paar spelers per server die zich blauw betalen om maar in de top te komen.
Maar als ik kijk naar onze eigen server die recentelijk gemerged is met een andere server dan zie ik de zogenaamde topspelers ( cashers) die ineens niet meer in de nummer 1 Gilde zitten zich ergeren en voila, er zijn 5-8 cashers die ophouden daar te spelen.
Misschien proberen ze het nog 1 keer op een nieuwe server, maar nadat ze daar mergen en ze weer in dezelfde positie komen ben je ze als klant kwijt en geloof me maar dat andere gamers waar ze mee chaten krijgen niet veel positiefs over LO te horen.

Jullie matching systeem is ook gebaseerd op een veel grotere speler groep dan jullie daadwerkelijk hebben. Vandaar dat de meeste Slagveld en niet het maximale aantal spelers aan beide kanten hebben en dat wanneer er Multi player arena's zijn de meeste match ups zo ongebalanceerd zijn als maar kan om vooral toch maar mensen hun 30 gevechten te kunnen laten doen.
Dat was al een ramp voor nieuwere servers op Wartune, maar hier is het werkelijk een ramp.

Ik persoonlijk zou eens wat minder vertalers aannemen en wat meer werk ervan maken om oplossingen die Wartune voor bepaalde bugs heeft gevonden sneller hier naartoe te halen en toe te passen.
Ook zou ik ophouden om iedere paar weken maar nieuwe servers te spuwen en eens de huidige speler groep wat meer gaan consolideren en aan me gaan binden.

Na LO moeten jullie een ander spel gaan leasen en de naam OasGames kon dan wel eens te beschadigd zijn om daadwerkelijk geld te gaan verdienen.

2015-06-04 18:04
Profile

Mooie punten
Helemaal mee eens
Vaak aangehaald
Niets mee gedaan

2015-06-04 18:24
Profile

waarom krijg ik geen antwoord op de vraag die ik gisteren gesteld heb via ingame mail of dat we nog een compensatiepakket krijgen voor de inlogproblemen van eergisteren.

is nu al de 4e vraag van mij waar ik geen antwoord op krijg

durven jullie geen antwoorden te geven of weten jullie zelfs dat niet eens

2015-06-14 7:57
Profile

het is weekend dan werk ze nooit.
als de event dan fout gaan krijg we ook nooit antwoord.

2015-06-14 10:31
Profile

een compensatiepakket wordt alleen gegeven als iedereen er last van heeft en dat is nu niet het geval petje,
en op zulke vragen geven ze geen antwoord omdat het niet een echte vraag is over het spel.
later in het spel komen wel compensatiepakketen wanneer er onderhoud aan de server is, maar dat is pas veel later!

2015-06-14 10:35
Profile
Reply to topic   [ 63 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next